Monday, July 11, 2011

hari isnin.. selasa.. rabu.. khamis dan jumaat

hurmmm...

harini 11 julai 2011
hari pertama g kelas... pagi kelas batal tp ader taklimat tok final projek...
so aku n the geng (ida ngan syafa) dah diberi tajuk OBESITI DI KALANGAN KANAK-KANAK
so start minggu depan bermulalah kajianku...


sem ni xde la padat sangat jadual... so boleh la berfoya-foya kan.... hahahahah....
xboleh... sem ni aku nak wat yang terbaik.... so study... study... n study....


isnin pagi aku ader kelas microb industry ngn puan khairedza dan disambung pula belah petang kelas teory lemak minyak dengan puan hasnoor... wat mase ni xtaw lg lecturernye cam mane bb xpernah lg blja ngn diowang... tp ader mmber2 ckap puan khai suke tnye soalan... so be prepare... =)


hari selase aku kelas start kol 10.30 bermula dengan kelas instrumentasi ngn en rasaarim pastu terus sambung ngn kelas lab lemak minyak ngn puan hasnoor last skali kelas ngn en azam kelas sanitasi.... =)

hari rabu..... waduh... kelas start lambat ok da... tp start2 da kelas bi... kelas yang paling aku xsuke... kenape kene blja bi eh... bosan lah... dari skola rendah asyik blja bi jer... pastu makmal microb industri pastu teori instrumentasi.... =)

khamis paling best.... dr kol 8 pagi sampai kol 2 ptang kelas projek... so kalo nak cari aku cari kat libry ye.... setiap khamis aku jd dak libry... ahhahaha.... biase lah wat kajian ilmiah... so bnyak la kene cr rujukan.... petang kelas nutrisi.... suke2... =)

jumaat paling loteh ader 1 kelas jer da la tu kelas softskill lak tu... adoiyai.... bukan masuk pekse pown kelas ni.... so aper lg ponteng la aku.... hahahaha =)



so ni la perjalanan aku sebagai pelajar jabatan teknologi makanan untuk sem 5.... wah.... senior lah aku... =)

No comments:

Post a Comment