Sunday, May 29, 2011

genap setahun...

29.5.2011

ye... tarih diatas telah menunjukkan bahawe nur zawani dan abdul karim telah genap setahun berkenalan.....

ABDUL KARIM BIN ABDUL HADI..
bermula kisah perkenalan mase tu aku kat semesta 2... ader dapat panggilan talifon dr seorang jejaka misteri..... yang tyber2 menganggu aku dikala aku tengah serabot... aper lg... free2 lah kene marah.... hahahah..... lame die menyepi..... di akhir sem 2... mase tu aku tengah last ppr... die dah habis dah.... die kaco lg.... tp kalini dsbbkan aku tengah bosan... so aku layan jer lah mamat ni.... best gak borak ngn die.... last2 die mx gambo... tp aku xbg.... hahah... aku ckap fon xder cmre.... tp aku mx gambo die.... dan ni lah gambo pertama yang aku dapat....


hahahah.... MFI aku mase tengok gambo ni.... 'eee... mamat ni xncemnye... dah la bibir besau' hahahaha... jhat kan aku.... tp dah lame2 ter suke la pulak.... bb cr die amek berat.... ohhh F IN L la pulak kan.... hahaha.... first jumpe... mase kat tanngge depan umah... bb mase tu mx tlong die belikan lauk... yelah baru pndah umh sewe kan... so xder lah brang2 nak masak... nak kua pown tkot lg... bb baru kat kawasan tu.... hurmmm... pastu disusuli ngn perjumpaan ke dua... kat tangge jugak.... kalini mx tlag die printkan surat daftar poli.... hahahah.... dah seterusnya....

makin lame kenal.... makin sayang..... tp kdang2 die ni selalu sangat buat aku bengang lah.... die ni suke bergurau dalam mase yang xbetul... tu yang aku menyampah tu.... tp sabar je lah.... kawan2 sume ckap die ni baik... xsombong... betul ker??? betol la kot... bb die boleh go on ngn sume kawan2 aku.... boleh lepak same.... owang yang baru die kenal pown die boleh go on... tu jer la yang aku suke.... hehehe....

perangai yang paling aku meluat.... ialah die ni seowang yang CEMBURU BUTEEEE!!... aduh... mmg meluat lah.... tp stil sayang k.... hehehehe.....

thankz sayang... bb dah bnyak berkorban tok sy..... xpernah berkasar ngn sy... walaupon sy selalu smekdown awak... hehehehe.... sy selalu dere awak angkat sume barang sy kalo kite g shoping.... n selalu teman sy g karok... walaupown sy selalu berduet ngn kawan awak.... bb awwak xpandai nyanyi... heheheh... thankz sangat..... n sy nak ucap berbanyak tyme kasih.... bb sanggup teman sy lepak kat tc ngn kawan2 sy sampai pukul 5 pg.... walauppown awak dah ngntok mase tu.... tp awak layan gak kerenah sy ngn kawan2 sy.... thnkz....

love u till the end of my life~~

No comments:

Post a Comment