Sunday, May 8, 2011

PRINCE CHARMING....

salam semua.....
dah lame aku xupdate kan... bnyak sangat cyter nak aku cyter kan ni....
aku baru balik dr kampung... jage nenek...
nt aku cyter pengalaman aku jage nenek...
skunk aku nak cyter novel yang aku dah habis bace sebelum aku balik kampung...



prince charming... menurut fakta prince charming adalahwatak yang lahir dalam cerita lagenda.

putra idaman... juga boleh dgelar prince charming...

tahukah anda bahawa tidak semua lelaki yang bijak, kaye, berpelajaran itu dianggap prince charming??

cerite ni mengisahkan salah sebuah sekolah yang terlalu fanatik ngn carta prince charming... tp carta ni mempunyai sejarah tertentu... nak tau sejarahnye kene lah bace....

then 1 day nurul ni dah xthan sangat ngn pelajar2 yang taksub sangat ngn carta tu... so die koyakkan... tp bile balik sekolah ader 1 kemalangn kene kat die... then ader yang menyelamatkan die... saper????? then ader owang kate kemalangan tu jd sebab die koyak kan carta tu... betol ker??? nak tau bace lah...hehehehe....

kat carta tu semua yang jd prince charming adalah budak bole sepak...
so mmg ramai lah minah2 yang tergile2 mamat bola ni...
nak djadikan cerita... club bole nak cari pengurus diowang.... tp diowang nak perempuan.... so dengan xdiduga nurul terpilih... tp ader cerita disebalik pemilihan nurul ni... heheheh...

nurul kene berhadapan dengan mamat2 bola yang banyak sangat kerenah diowang...
then bnyak pekara pelik berlaku... dengan kemunculan nazrul dan nazrin....
nurul mencari sape nazrin yang sebenarnye.... penyakit 1 jasat dua jiwa... semua tu buat nurul binung....

ending story ni best sangat...
happy ending....

selamat membaca

No comments:

Post a Comment