Friday, April 15, 2011

juara carta cinta

salam....
lame dah aku x update blog ni...
almaklom lah... bz sikit...
aku dah nak final exam 18.4.11 ni....

tp...
seebelom aku start study aku dah habis dah bace 1 novel...
tajok die juara cartaa cinta..


kalo ikot aku yang dah habis bace novel ni..
aku nak bg 4 bintang daripada 5 bintang...
best la jugak novel ni....
die berkisarkan jiran, cinta dan pengorbanan....

meh la aku cyter sikit aper yang aku dah bace...

dalam cyter ni maya watak utama.
maya ni dulu bertunang dengan adnan.
tp terputus sebab maya ade hubungan dengan haqiem.
tp last2 adnan dapat taw dan putuskan pertunangan dengan maya.
haqeim pulak amek keputusan nak jauhkan diri dari maya.
2 taun diowang berpisah.
maya ni seowang penulis novel
ader 1 hari tu maya dapat jiran baru.
kowang nak taw sape jiran maya...
hahahah...
haqiem lah jiran maya...
tp ader pulak sowang minah ni name mimi yang suke berkepit ngn haqiem.
tp yang sebenarnye mimi ni spupu haqiem.
dah makin lame haqiem jd jiran maya...
haqiem makin menaruh harapan kat maya.
tp maya cube nak jauhkan diri dari haqiem..
selang beberape bulan.
adnan pulak jd jiran maya...
mmg serabot kepale otak maya.
dengan jiran2 die.
tp dalam mase yang same maya ni ader secret admire...
name die haiqal
kalo nak story sume kat sini xbest lah... bek kowang beli n bace sendiri...
'tp mmg best lah cyter ni.....
happy ending.. =)

selamat membace...

No comments:

Post a Comment