Monday, December 19, 2011

~~aku umpama mesin~~

harini aku dah start LI... seawal jam 6.30 pagi aku dah bangun... semangat gile kan... padahal semalam tido kol 2 a.m... sebab msg ngn incik tedd... mmg baik punye pujuk die kasi nak beli xperia x10 aku... hahahah.....


bangun pagi aku terus g amndi pastu ciapciap... selalunye kalo kat kuantan stiap kali lepas mandi perkara wajib yang aku buat ialah kejut si syafawati dan saiyidah bangun tido... gile payah nak suruh diorang bangun...

CARA KEJUT SYAFAWATI DENGAN SAIYIDAH BANGUN TIDO :

6.30 a.m
-aku bangun terus g amndi... biasenye mandi tak lame dalam 10 minit gtu.... yelah mandi 3 minit je... tp nak amek mud dalam bilik air tu yang lame... hahahahah


6.40 a.m
-aku dah siap mandi... masuk bilik jeritan pertama "SYAFA.... IDA... BANGUN!!!"


6.45 a.m
-kua nak g salin baju.... ciap pakai bra n spender (ok bg yang kaum adam yang bace tolong jangan bayangkan ok.. sekian terima kasih


6.55 a.m
-masuk bilik diorang masih tak bangun lagi... kak yani tengah mandi... ni lagi sorang walaupown kelas lambat tetap boleh mandi lamelame... haiii pelik aku.... jeritan kedua "SYAFA... IDA... BANGUN KAK YANI DAH SIAP MANDI!!!"


7.00 a.m
-jeritan ketiga "SYAFA!!! IDA!!! BANGUN LAH DAH PUKUL 7!!!!!!!!!!!!" barulah syafa bukak mate n pergi mandi... ok tu baru syafa belum ida mandi lg ok.... 

#kesimpulannya jangan lah kejut diorang selagi belum pukul 7.... kadangkadang dah pukul 7 pown xbangun jugak...




berbalik kepada cerita... sebenarnye aku cam dah terbiase kejut diorang... so bangun tadi aku terpikir... bnde ape aku xbuat lagi eh???? baru ingat sekarang dah tak payah kejut diorang lagi.... hahahhahaha....





so kol 8 aku dah sampai kat MPAJ menara D... kol 8.30 aku masuk keje.... da ciap lapor diri kol 9.00 dah dapat keje yang sangat banyak... iaitu balut coklet tok singapore airline... huhuh... dari kol 9.00-5.00 ngadap bungkusan tu.... penat gile.... tak pelah.. sekurangkurangnye ade kerja kan dari duduk termenung... nanti aku mengantuk.... tp bapak lah sejuk dalam tu... ade nak beku tangan kaki aku.... dah lah tu balut coklet yang beribu tu menggunakan tangan... bukan mesin.... so aku rase aku dah jd cam robot je..... hahahahha..... tu lah diriku pada hari ini... 19.12.2011


=)



No comments:

Post a Comment