Sunday, December 11, 2011

serabut perut!!

salam... korang ape kabar???? baik??? hmmm.... kalo korang kabar xbaik pown aku ape kesah kan... tu hal korang bukan hal aku kan... hahahahah..... memang zalim.... sebab aku nak jadi seorang yang tidak berperkemanusiaan... hahahha... kejamkejamkejam!!! tak nak tak nak... aku bukan di lahirkan untuk bersikap sedemikian ok... =) ok good!!


arrrggghhh!!!! harini dah 11.12.11 esok 12.12.11 aku dah tak senang duduk dah ni.... dok mikirkan result je... kenape lah perasaan cam ni tak de pown mase semsem lepas???? ape tandanye eh??? arrrhhhhggggg!!!!! tak nak pikir boleh x????? tp tetap kene pk gak... bab tu kan mase depan aku... arrrggghhhh!!!!!! betulbetul buat aku jd serabut!!!


tp aku rase aku dah buat sehabis baik dah mase F.E haritu... harapharap semuanya ok kan.... takotnye lah..... aku xnak lah ade yang sangkut... nak semuanya berjalan lancar..... takottakottakottakottakot!!!!!!  



malam ni mesti xboleh nak tido.... sebab dok mikir hari esok... xpexpe... pape pown esok kua jalan dulu.... result???? alahhh!! malam pown boleh tengok kan.... hahahahhaah......

COOL BEBEH!!! =)

No comments:

Post a Comment