Sunday, November 27, 2011

aku nak kau tahu!!!

ok sekarang aku nak kau tahu... selame ni bile pakwe kau cal aku die xpernah cyte sal kau yang bukanbukan.... kalau die cal pown juz tnye kau kat mane... kadangkadang tu aku sendiri malas nak layan.... tapi bile aku dapat tahu yang kau ckap kau meluat dengar name aku ITU DAH MELEBIH WEH!!! cam seolaholah aku ni baik sangat dengar semua masalah pakwe kau dengan kau.... cam lah pakwe kau tu harihari cam aku cyte yang buruk sal kau.... weh... aku ni kawan kau lah.... aku tak pernah sejahat yang kau pikir... aku xpernah cerita yang buruk pasal kau kat pakwe kau.... sedangkan aku tau kau mcam mane.... aku xpernah runtuhkan kebahgiaan kau melainkan kau yang mencipta keruntuhan tu..... salah ke aku angkat call dari pakwe kau bile aku dah rase SANGATSANGAT RIMAS sebab die call banyak kali.... sampaikan KAU rase MELUAT tu!! aku xpernah rase sedih cam ni weh.... kawan sendiri MELUAT dengar name kawan die.... hmmmm..... pernah tak kau tahu ape perasaan aku bila kau BERSAYANGSAYANG dengan pakwe aku???? pernah tak kau tnye diri kau???? ade x kau datang mx maaf kat aku??????????? Aku rase xde!!!! tak de weh!!!! tp aku cekalkan hati aku dengan aku salahkan pakwe aku jugak sebab melayan kau.... n aku anggap kau cume bergurau.... aku xpernah kesah kalau pakwe aku nak baik dengan kau.... sebab mmg tu yang aku nak... aku nak pkwe aku baik dengan member2 aku.... tp kalau sampai dah kes kau MELUAT aku dah rase cam xgune aku bersabar ngn kau.... ye memang aku xpandai ckap depan2 mcam kau.... sebab aku pikir KAU SAHABAT AKU!!! aku xnak kehilangan sahabat.... biar aku kehilangan orang yang aku sayang asalkan bukan kau yang aku gelarkan SAHABAT!! tp pernah kau rendahkan ego kau???? kau tahu cari salah orang lain je.... salah kau.. kau xpernah sedar.... aku xkesah semua tu...


satu je aku nak pesan.... sekarang kau boleh bersuka ria sebab kau belum kene orang mainkan perasaan kau.... tp 1 hari nanti bila kau dah terkena baru kau tahu cam mane sakitnye hati bila kau terluka.... cube skaliskale letak diri kau kat bawah pulak.... jgn selalu berada di atas.... kite xselalu ade kat atas....



kau buat lah ape pown aku tetap anggap kau SAHABAT...

No comments:

Post a Comment