Monday, November 7, 2011

nightmare

semalam sebelum tido aku ade bace post dari jejari runcing pasal mimpi... so bace punye bace aku pown dah rase mengantok... aku pown tido dah.... lepastu kowang nak taw aku dapat satu nightmare yang aku pown xtaw lah tafsirannya.... bb kalo ikot ckap owang tua-tua ade owang nak masuk minang kita.... tp cam tak logik la pulak kan...


nightmare aku malam tadi aku mimpi kene patuk dengan dua ekor ular... so scarry u know.... tp yang kelakar dalam mimpi tu aku sepak ular2 tu kene kat dinding then ular tu xgerak2 dah aku pown sambung lah tido.....


so bile padgi aku cyte lah mmpi aku tu kat anis... die kate same cam owang tua-tua ckap... tp mslahnye kalo ade seko ular je boleh lah jugak percaya.. ni ade dua ekor ular.... xkan ade dua orang nak masuk minang.. gile ah!!! mule lah nak berangan kononnye aku ni artis lah kan.... hahahahhaah... hampeh.... pape pown aku rase bnde tu mainan tidor je lah.... yelah bb aku bace pasal mimpi kat blog orang... skali dapat mimpi... =)

No comments:

Post a Comment