Monday, November 7, 2011

apa yang akan jadi???

semalam raye korban... so incik black saye sangat2 lah busy-nye mengalahkan JKK kampung!! (menyampah... pakwe owang len bz gok... sempat je msg awek diowang)... incik black dah gtau dah yang die bz... tp tangan ni saje lah gatai2 nak call jugak... dapat dengar suare die kejap pon jadi lah.... hurmmm.... hampe!! die xangkat pown (hampeh punye pakwe!!)... pastu buat2 lah muke kecewe (bukan die nampak pown kan..)... tybe2...



jeng3!!!




hahahah... saje buat suspen...


tybe2 terpikir.... cam ne lah nanti bile dah jauh ngn incik black saye tu.... dah la selame 1 thun 5 bulan ngn die die sangat2 memanjakan saye.... ape aku nak smua die bagi... die layan je... aku sakit die dtang.... ha nak cyte pasal sakit kan.... ni nak story cyte sakit aty la kan.... hari tu satu malam kan.... kat umah b205 ni banyak sangat tebuan.... aku ni mmg dah sedia maklumlah kan... badan je besar... tp dalam hati ade taman oooo..... hahahahha.....  apu ase aku dah ambil langkah berjage-jage dah... aku dok tengok je ade sekor lenah kat lampu bilik ni... hati mmg xpyah ckap lah kan... mmg debor gle lah.... xpe2 buat2 cool.... bile dah tengok lebah tu dok diam so aku pon mulalah sambung buat kerja.... nak di jadikan cerita sedang asyik aku buat kerje c lebah ni buat hal lg... aku buat bodoh je lah... die main2 kat lampu... ok lagi... skali dengar cam die kene kat kipas... dalam hati padan muke ko lebah.... skali ase xsedap aty ni bb xtaw lebah tu jatuh kat mane... so aku dudduk nak cari mane lebah tu.... skali aku rase cam ade bende merayap kat atas kepale... aku pown dah xsnang duduk nak pgg tkot die senagt....  aku pown goyang2 kan kepala..... skali!!!!!!!!!!!!!! zuuPPpPp... pergggHhHhH!!!! SAKIT BODOH DIE SENAGT KAT KEPALE...!!!!!! aku pown dengan hati yang tabah dah r xtaw nak wat ape kan ckap lah kat sowang roomate aku ni (nama dirahsiakan) yang aku kene sengat ngan lebah... cam ni situasi die...


aku : i**..... nani kene sengat ngn lebah...
roomate : kat mane?????
aku : kepale.... (dengan tahan nak nangis sebab sakit sangat)
roomate : oooooo..... ok.... (terus blah g kat ruang tamu)
aku : !@#$%^&*() (arrrggghhhhh tensionnye dapat roomate yang xde perasaan)




lepas tu aku pown hantar msg kat incik black ckap yang aku kene senagt ngn tebuan.... dalam 10 minit pas tu die sampai... aku kluar rumah je aku terus nangis kat incik black... bb mase tu nng xtahan gile sakitnye.... incik black pown keluarkan bisa n sapukan minyak.... lepas tu kurang dah sakitnye.... (eee... malunye dah besa2 pon nangis lagi)....

tu lah yang buat aku terfikir ape yang kan jadi kalo aku berjauhan ngn incik black.... pape pown thankz sangat2 kat incik black bb selalu ade waktu aku susah.... walaupown kite selalu kan b... tp ma tetap sayang kat b....

No comments:

Post a Comment