Wednesday, November 2, 2011

terima kasih puan khai.....

sejak 3 hari ni hati aku tak tenang selagi tidak berahkir hari khamis....
dah cube nak buat-buat tenang tp tak boleh jugak....
macam-macam yang aku pikir....
aku takut sangat nak bentang tok final projek aku....
bahan yang aku cari tak banyak sangat....
mungkin salah aku jugak....
sebab cari last minit....
nak buat cam mane...
dan berahli kumpulankan denagan mereka-mereka yang buat kerja sambil lewa...
tp xboleh nak salahkan diowang je...
aku pon salah jugak....
so kawan... kita same-sama salah OK!!!

harini dah 2.11.11...
esok 3.11.11....
memang malam ni aku berhempas pulas untuk cari bahan-bahan nak siapkan final projek aku....
benda dah siap...
cuma nak cari fakta sokongan je....

pape pown aku nak ucapkan berbanyak-banyak TERIMA KASIH... kat PUAN KHAIREDZA RAHMI...
sebab tadi aku tanye dan die dah bagi semangat kat aku tok aku jawab n buat perbentangan esok...
puan cakap "awak jangan takot.. awak dah buat kajian tu.... awak je tahu pasal kajian tu... penilai yang tanye awak tu sebab dia tak tahu.. sebab tu dia tanya.... so awak jawab dengan keyakinan"

esok aku akan buat yang terbaik dan aku yakin aku boleh buat....


TERIMA KASIH juga kepada kawan aku SYAFAWATI dengan SAIYIDAH sebab kalo tak de kowang projek ni xjalan jugak....
sume aku nak ckap kowang jgn lah sume nak aku je yang yang ckap baru nak buat....
pape pown aku sayang kowang... =)

No comments:

Post a Comment