Wednesday, June 22, 2011

nur syafiza binti abdullah


-
-
-
-
-
-
first time aku tengok die... die ni biase2 jer... mase sem 1 xrapat langsung... masuk sem dua aku dah mule rapat ngn die... yelah satu group waktu kimia makanan kami mase dalam kumpulan selalu bercakap... dah tu suke berebut port nak duduk kat aircond... tp selalunye aku lah yang menang... tengok owang lah kan... hahahahha... tp mase sem 2 xder lah rapat sangat pown... biase2 jer....
-
-
-
masuk sem 3 dah semakin rapat.... tp sory lah eino... aku lupe ape kenangan kite mase sem 3... heheheh... masuk sem 4 kami tersangat lah rapat.... lepat kat umah... die ni mmg penumpang setia b205... almaklumlah kawan2 umah die dah g li... jd kami kat b205 lah tempat die mengadu.... kitowang lepak same kat tc... bercerita.... gelak2... menyanyi sampai jiran marah... lami sangat seronok.... tp die ader sowang 'kembar' yang nt aku akan cyterkan sal die.... diowang ni selalu sangat bergaduh... tarik2 rambut... menjerit2... dan aku akan marah mereka berdua.... terus senyap... hahahahaah.....
-
-
-
dan sehingga kini kami masih rapat =)

No comments:

Post a Comment