Friday, June 24, 2011

perempuan macam kita =)

di suatu petang berjalan lah aku ngn along di times square...
tiba di hadapan sebuah kedai yang agak comel sangat kedainye....
memuatkan 5 orang pekerja (maknyah kesemuanya)
perbualan bermula........



maknyah 1 ; miss ni kami ade buat promosi ni ha....

aku ; promosi amende lak??

maknyah 1 ; ha.... meh sini jari tu bia i tunjuk... senang jer miss.... gosok2 cam ni jer....

aku ; wahhh..... berkilat lah kuku.... *sambil tunjuk kat along* *mood sangat teruja*

maknyah 1 ; beli lah miss kami jual rm 26.00 tp hari ni kami buat promosi kami jual rm 20.00 jer....

aku ; *menayang muke 10 cen kat along* hehehehhe....

along ; ko nak ker??? * tnye kat aku....

aku ; * segera menganguk kepale*

maknyah 1 ; bnde ni miss boleh tahan sampai 6 bulah tau....

...tybe2 masuk maknyah 2...

maknyah 2 ; (tybe2 mencelah) tp kan miss... kalo gune cermat boleh than sampai 1 thun tau...

along ; cermat mcam mane tu??????

maknyah 2 ; alaaaa..... kalo cam kite pompuan2 ni kan..... (sambil tunjuk tangan kepada dirinya sendiri) boleh sangat lah than lame....

aku n along ; *berpandangan dan hanye senyum...........* *dalam aty : pompuan macam kite??????????????????????????????*


No comments:

Post a Comment